CryoPen virker mot vorter, skintags og pigmentflekker
Lurer du på om CryoPen mot vorter, skintags og pigmentflekker er noe for deg?

Hva er Cryopen?
CryoPen er en smertefri, avansert og svært effektiv kryo (fryse) behandling som behandler hudproblemer med flytende nitrogen som holder en jevn temperatur på -89 grader celsius.
Behandlingen tar kun 5-10 sekunder og i løpet av den tiden behandles og fjernes ulike godartede hudforandringer
Har du skjemmende pigmentflekker? Vi kan hjelpe deg med det. Behandlingen tar kun få sekunder og er smertefri!
Behandlingen tar kun noen få sekunder og i løpet av den tiden behandles og fjernes ulike godartede hudforandringer som:
– Pigmenteringer/aldersflekker
– Vorter
– Kirsebærangiom
– Fibrom
– Skintags
– Seboreiske keratoser
– Pigmenteringer/aldersflekker (hånd)
– Pigmentflekken blir brunere i noen dager før den faller av og du blir som ny i huden.
– Vorter (fot, hånd, kropp)
– Hånd og kroppsvorter faller vanligvis av i løpet av få uker (resultatene kan variere)

Fotvorter og CryoPen behandling
Fotvorter kan ta lengre tid å bli helt kvitt avhengig av størrelse og dybde av vorter.
Ettersom CryoPen ikke er i kontakt med selve lesjonen og holder en konstant temperatur er behandling med CryoPen et trygt, sikkert, effektivt og raskt valg og den vil ikke påvirke huden rundt området du ønsker å behandle. Risikoen for hyperpigmentering, effektivt.
samt skader på nerver og hårsekker er ikke tilstede.
De fleste kunder kjenner en mild og kjølig følelse under behandling. Det er ikke smertefullt og krever ingen form for bedøvelse. Med en rask penetrasjon med 1mm på 5 sekunder, blir lesjoner behandlet raskt og effektivt.
Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørmål angående denne behandlingen eller vil sette opp en avtale for behandling med CryoPen.

Navn & Etternavn:*

E-post:*

Telefon:

Informasjon:*

Jeg ønsker å sende melding. Du får epost kopi av innsendt skjema.